Úvod
Pravidla hry
Přátelské hry
Miniturnaje
XP
Klany
Pomůcky ve hře
Sériové pomůcky
Zlaťáky
Nákup Zlaťáků
Jak kontaktovat podporu?
Zásoby
Ligy a žebříčky
Chat
Jak na potíže s hraním?
Nastavení
Jak získávat přátele
Přátelské hry
Sochy
Příjem nových otázek
Videoreklama
Moderátoři
Problémy s přihlášením
Zásady ochrany osobních údajů
Často kladené otázky - F.A.Q.
Smluvní podmínky
E.U.L.A.
Impressum
Jak na potíže s hraním?

Dobyvatel je velmi komplexní hra, která vyžaduje optimální konfiguraci počítače a stabilní internetové připojení. I na nejvýkonějších strojích se mohou vyskytnout individuální problémy. Pokud se setkáváte se zamrzáváním, nebo odpojováním od hry, zde je několik kroků, které doporučujeme.

  1. Nainstalujte a spusťte důvěryhodný program pro vyčištění registrů. Tento krok je volitelný. Tyto programy jsou nabízeny třetími stranami a nejsou poskytovány ani podpoprovány společností THX ani CET 21. Používejte opatrně.

  2. Restartujte systém.

  3. Proveďte update svého Flash playeru.
  4. http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html

  5. Vždy pozastavte stahování, abyste uvolnil tok dat pro hraní Dobyvatele.

  6. Vypněte všechny nepotřebné programy na pozadí. Výborný nástroj, který můžeme doporučit, je Game Booster. Je kompletně bezpečný a jednoduchý k použití. Na jedno kliknutí umí Game Booster inteligentně uzavřít jiné procesy, které nebudete pro hraní Dobyvatele potřebovat. Když pak skončíte s hraním, jednoduše Game booster vypněte a obnovte tak běžné aktivity svého počítače.

  7. Game Booster si můžete stáhnout zde (ujistěte se, že nezvolíte instalaci žádných nabídek třetích stran během instalace) http://game-booster.en.softonic.com/

  8. Aktivujte "herní mód" ve svém antivirovém software, nebo jej dočasně deaktivujte (dokud nebudete připojen k jiné službě, je toto naprosto bezpečné. Jen si zapamatujte opět zapnout svůj antivirus, až přestanete hrát)

  9. Zkontrolujte všechna připojení k internetu, abyste se ujistili, že jsou v pořádku nastaveny všechny sockety.

  10. Pravidelně defragmentujte svůj pevný disk.

  11. Otestujte své připojení k internetu (toto není něco ve vašem PC, jde o společnost, která vám poskytuje připojení). Přejděte na následující adresu a otestujte si připojení a získejte veškeré detaily ohledně připojení: http://www.bandwidthplace.com/

  12. Pokud všechny kroky selhaly, zkuste jiný prohlížeč:
    • Google Chrome
    • Firefox
    • Internet Explorer
    • Opera