Úvod
Pravidla hry
Přátelské hry
Miniturnaje
XP
Klany
Pomůcky ve hře
Sériové pomůcky
Zlaťáky
Nákup Zlaťáků
Jak kontaktovat podporu?
Zásoby
Ligy a žebříčky
Chat
Jak na potíže s hraním?
Nastavení
Jak získávat přátele
Přátelské hry
Sochy
Příjem nových otázek
Videoreklama
Moderátoři
Problémy s přihlášením
Zásady ochrany osobních údajů
Často kladené otázky - F.A.Q.
Smluvní podmínky
E.U.L.A.
Impressum
Často kladené otázky - F.A.Q.

Jak kontaktovat podporu?

Zde je seznam možností, jak nás kontaktovat:

Jak si přidat hráče do přátel?

Přítele si přidáte tak, že kliknete na jeho avatar vedle chatu, v době jeho přítomnosti. Tím otevřete okno, kde hráče požádáte o přátelství. Chat - ten je v radnici (modrý domek vlevo). Hráč pak musí žádost o přátelství potvrdit na poště (v domku s obálkou).

Druhý způsob - vyberte si někoho ze žebříčku, který se vám ukáže po kliknutí na bránu před hradem - a totéž, požádejte o přátelství a počkejte na potvrzení.

Kam se ztrácejí mé Zlaťáky?

Zlaťáky nemohou jen tak zmizet z vašeho účtu. Nestrháváme Zlaťáky za nic. Jediná možnost, jak může dojít ke snížení bilance Zlaťáků na vašem účtu je ta, že je za za něco utratíte. Obvykle hráči utratí nejvíce Zlaťáků najednou v případě zakoupení pomůcek přímo ve hře. Zakoupení pomůcek ve hře je značně nákladnější, než nákup v budovách na mapě vaší vesnice. Tato vyšší cena je nazývána "Bitevní přirážka" a je vyznačena červeně a tučně na místech, kde se pomůcky získávají.

Jak získat sériové pomůcky?

Sériové pomůcky můžete získat následujícími způsoby:

1. Obdržet je na příslušných místech na mapě (např. v pirátském doupěti) - zdarma jednou za určitý časový úsek (dle úrovně budovy), nebo zakoupením za Zlaťáky.

2. Zakoupením ve hře. Ve vyskakovacím okně bude nabídnut nákup v případě, že ztratíte vedoucí řadu her, nebo řadu her bez ztráty. Tato nabídka se objeví jen v případě, že nemáte seriové pomůcky k dispozici ve svém inventáři.

Jak systém vybírá oponenty?

Jednotliví oponenti pro každou bitvu jsou vybíráni pomocí komplexní rovnice, která zvažuje mnoho aspektů herní historie každého hráče. Prvním parametrem je aktuální dostupnost hráčů (zda jsou on-line a aktuálně nehrají již běžící hru). Další důležité parametry jsou statistiky hráčů, jako jsou série beze ztráty, výherní série, poměr správných / nesprávných odpovědí, průměrná rychlost odpovědi, úroveň hráče, atd.

Oponenti nejsou vybíráni jen na základě úrovně, který není dostatečně dobrým ukazatelem jeho kvality, mj. proto, že hráči získávají XP i v případě, že bitvu prohrají (takže se jejich úroveň zvyšuje v každém případě).

Jak vylepším svůj hrad?

Vylepšení hradu se děje automaticky vždy po ukončení týdenní výzvy, pokud jsou splněny požadavky na jeho vylepšení.

POZNÁMKA: Svůj hrad nemusíte vylepšovat nepřetržitým způsobem. Záleží jen na vašem osobním žebříčku, díky kterému můžete zvýšit úroveň hradu i o několik úrovní najednou.

Kdy končí týdenní výzva?

Týdenní výzva na Dobyvateli končí vždy ve stejný čas - konkrétně v půlnoci greenwichského času (v jednu hodinu ráno, resp. ve dvě letního času) z úterý na středu.

Jak ohlásit porušení pravidel chatu?

Porušení pravidel na chatu mohou být reportovány těmito cestami:

  • (i) odesláním e-mailu na podpora.dobyvatel@gmail.com
  • (ii) odesláním reportu na Fanouškovské stránce na Facebooku

  • Odešlete prosím také screen, pokud je to možné, společně s informacemi o tom, kde konkrétně k porušení došlo (veřejný chat/ve hře, jedno/opakované porušení, atd.).

    Mohl jsem zmizet z klanu?

    Nejběžnější důvod vyřazení hráčů z klanu je kvůli vymazání aplikace Dobyvatel z účtů na Facebooku.

    Pokud vymažete aplikaci z vašeho Facebook účtu, budete automaticky vymazáni z klanu. Na druhou stranu nepřijdete o své statistiky (úroveň, pomůcky, Zlaťáky, atd.).

    Pro opětovný vstup do klanu musíte být pozváni buďto zakladatelem klanu, nebo někým z administrátorů. Je také možné, že se vás rozhodli vyřadit členné klanu.

    Pokud jste se zaregistroval na webu dobyvatel.cz a ne přes účet na Facebooku a rozhodli jste se vymazat svůj účet přes menu nastavení, pak jak vaše statistiky, tak členství v klanu budou ztraceny.

    Proč nejsou mé otázky přijaty?

    Přečtěte si informace pro odesílání nových otázek pro více informací o tomto procesu.

    Nejčastější důvody pro odmítnutí nových otázek jsou:

    * Otázka již je v databázi
    * Správnost nemůže být ověřena, nebo existuje více správných odpovědí
    * Špatný slovosled / gramatika
    * Poznámka: děláme co můžeme, abychom během kontroly otázek slovosled a gramatiku upravili, ale pokud je otázka zcela špatně navržena, odmítneme ji
    * Necitlivý / diskriminující obsah (např. rasismus, sexismus, atd.)
    * Špatně koncipovaná otázka z pohledu zadání jako tipovací otázka / otázka s výběrem správné odpovědi
    * Příklad: otázky s přibližnými odpovědmi nejsou vhodné pro tipovací otázky, ale jsou více vhodné pro druhý typ otázek s výběrem správné odpovědi

    Proč nejsou mé pozvánky přijaty?

    Existují dva typy pozvánek: jedna ke vstupu do klanu a druhá ke hraní Dobyvatele. Pro všechny pozvánky platí jedno pravidlo - můžete odeslat pouze jednu za 5 dní (pokud váš přítel nepřijme pozvánku). Do klanu, nebo do hry můžete pozvat jen uživatele, kteří ještě nejsou v klanu, nebo kteří ještě Dobyvatele nehrají.

    Co dělat při podezření z cheatování?

    Pokud podezříváte některého hráče z cheatování, nahlaste jej stejným způsobem, jak v jiných případech porušení pravidel Dobyvatele (Na e-mail podpora.dobyvatel@gmail.com, nebo na fanouškovské stránce Dobyvatele na Facebooku).

    Je velmi důležité, abyste nám předal tolik údajů, kolik je možné. Mezi ty patří screenshoty, časy na odpovědi na otázky, další evidence naznačující cheatování, atd. Čím více informací nám dodáte, tím rychleji se daný případ vyřeší.

    Proč ztrácím připojení k internetu?

    Dobyvatel je komplexní hra s mnoha funkcemi a proto spotřebovává poměrně hodně dat, která jsou přijímána nebo odesílána přes internet. Pomalé nebo nestabilní připojení k internetu může způsobovat odpojení hry od vzdáleného serveru, což má za důsledek nespolehlivou funkčnost jednotlivých funkcí, nebo odpojení přímo ve hře a ztrátu části vašeho výkonu.

    Pokud jsou problémy s konektivitou občasné, buďte trpěliví a počkejte chvíli před opětovným přihlášením do hry a pak sledujte, zda není problém způsoben vysokým vytížením sítě.

    Ačkoli děláme pro udržení dostupnosti serveru maximum, je možné, že důvodem potíží je problém na straně serveru v naší infrastruktuře. Informace o takových potížích se dozvíte nejrychleji na fanouškovské stránce Dobyvatele na Facebooku.

    Co je možné vyzkoušet, když máte problémy s připojením:

    * Zkuste se ke hře přihlásit jiným způsobem - kromě webové verze můžete vyzkoušet hru na Facebooku, nebo přes nativní mobilní aplikace * Zkontrolujte připojení k internetu. Existuje mnoho internetových stránek, kde lze změřit rychlost a kvalitu odezvy internetového připojení. Není jednoduché říci, jaká rychlost připojení je minimální pro bezproblémový běh hry.

    * Zkontrolujte kolik dalších zařízení, nebo služeb sdílí připojení k internetu. Pokud stahujete větší soubory, budete muset počkat na dokončení stahování, nebo stahování přerušte.

    Jak smažu svůj účet?

    Facebook: odstraňte Facebook aplikaci ze svého Facebook účtu.

    Registrace na webu: Vaši registraci můžete odebrat v menu nastavení v tabu osobních dat. Budete požádáni o své heslo a pak klikněte na "Smazat".